piątek, 15 lipca 2016

Skin Drink pomarańczowy - lekki krem "sorbet" matujący i nawilżający

Hej Misie :*

Jak wam mija popołudnie? robiłyście dzisiaj coś ciekawego:)? 
Dziś przychodzę do was z recenzją produktu od Perfecty jest to SKIN DRINK pomarańczowy krem do twarzy a w zasadzie lekki krem-sorbet matujący i nawilżający który stosuje już od jakiegoś czasu. Krem można kupić w Rossmannie jak dobrze pamiętam za cenę 10-12 zł  za 50 ml a obecnie jest na promocji w za 5.99 chciałam kupić kolejne opakowanie no ale byłam w trzech Rossmannach i wszędzie była pusta pólka.



Bardzo podoba mi się szata graficzna jest taka "soczysta" i czuć w niej lato. Pierwsze co przykuło moją uwagę to jego opakowanie z początku myślałam że to maseczka a jednak okazało się że jest to krem, który możemy stosować rano i wieczorem. W sumie opakowanie ma dosyć praktyczne bo zajmuje bardzo mało miejsca więc na wszelkie wyjazdy jest idealne ;)




Skład i kilka słów od Producenta :)
Jak widzicie produkt jest przeznaczony dla Kobiet w wieku 18+.
-lekki i pełen witamin krem-sorbet o puszyście piankowej konsystencji
-rewelacyjny jako podkład pod makijaż
-nadaje cerze perfekcyjny mat i przedłuża trwałość makijażu
0% parabenów
0% silikonów
0% PARAFINY ! ! ! ! !
Nawilżenie + kondycja + Gładka skóra ( kwas hialuronowy + naturalne olejki: Argan + Monoi de tahiti )
Matowienie cery + redukcja porów ( mikroperły matujące + sebonormat )
Zdrowy wygląd + Energia  ( ekstrakt ze świeżej pomarańczy )
EFEKT: matowa i aksamitnie gładka skóra. Krem ułatwia nałożenie makijażu, który dłużej utrzymuje się w niezmienionej formie.



MOJA OPINIA:
Jak wspomniałam wcześniej opakowanie przypomina mi typ maseczkowy i w sumie tak zapakowany krem bardzo mi się podoba ponieważ bez trudu rozetniemy opakowanie i wydobędziemy resztki kremu który jeszcze nam został. Zapach jest obłędny faktycznie trochę jak taki drink pomarańczowy, ale naprawdę jest świetny! Taki lekki słodki a jednocześnie kwaskowy tak może w przybliżeniu gdybym miała go porównać to tak jakbyście same/sami przekroili pomarańczę i wyciskali z niej świeży sok mmmmmm <3 . Konsystencja kremu jest bardzo lekka i przyjemna a jednocześnie nie spływa i nie przecieka przez palce więc aplikacja jest bardzo komfortowa. Krem wchłania się w błyskawicznym tempie. Pod makijaż jest również bardzo dobry, dzięki temu że ten krem tak szybko się wchłania rano po 4 gdy zbieram się do pracy nie mam już problemu z nakładaniem kremu, bo czasami rano pomijałam ten krok z racji tego aby choć te kilka min dłużej pospać a teraz już nie muszę. Krem faktycznie nawilża a jednocześnie matuje, skóra jest jedwabista i miękka w dotyku. Stosowałam go rano i wieczorem, ale stwierdziłam że pozostawię go jako swój dzienny krem bo jednak na noc wolę sobie "dowalić" czymś mocniejszym :). Krem nałożony rano przez ten cudowny i rześki zapach dodaje takiego mini kopa. Uważam że producent spełnił swoje obietnice jedynie czego nie zauważyłam to że krem redukuje pory ale jak na tyle plusów i taką cenę jestem mu to w stanie wybaczyć :). Dodatkowo produkt w żaden sposób mnie nie uczulił, nie zapchał i nie zrobił mi żadnego innego "kuku" heheh :)



Miałyście ten krem? to jest chyba jeden z nielicznych produktów perfety który nie zawiera parafiny :) co o nim myślicie? Jeśli tylko go dorwę na promocji to kupie kilka opakowań bo jest naprawdę świetny i fajnie działa :)

66 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale widzę że warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się za nim rozejrzeć w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go szukałam teraz bo jest w promocji ale półki puste heh

      Usuń
  3. A już myślałam, że to coś do picia będzie;) ale kojarzę z rosskowych półek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu. To chyba jakaś nowość?? Całkiem fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już jest jakiś czas :) ale jest fajny :)

      Usuń
  6. Nie miałam go, ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzi za mną od dawna, szkoda że teraz nie mam jak go kupić w R., ale na pewno kupię jak wrócę na uczelnie chociażby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innych drogeriach go nie wiedziałam tylko w Rossmannie

      Usuń
  8. Bardzo chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Właśnie przez to że jestem wzrokowcem to mnie skusił :P

      Usuń
  10. Ciekawe jak z tym matem wygląda sprawa, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobrze stosowałam dziś ok 5 rano a dopiero teraz pokazuje się blyszczenie czyli wytrzymal do 16 :-)
      11 godzin to dużo :)

      Usuń
  11. muszę się skusić na tą maseczkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm muszę go mieć , przekonałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) tym bardziej że cenę ma fajną :)

      Usuń
  13. świetna recenzja chyba sie skusimy na zakup ;) pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się :-) przy najbliższej wizycie w Ross na pewno na niego zerknę:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. o właśnie! przypomniałas mi, że miałam się na nie ksusić :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba widziałam go w super-pharm ,nie byłam jednak pewna czy jest dobry ale po twojej recenzji lecę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja go tylko w Rossmannie widziałam a nigdzie indziej nie rzucił mi się w oczy :)

      Usuń
  17. Będę musiała go wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodobał mi się bardzo :) jak się natknę na niego na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam na półce w Rossmanie i sama nie wiem czemu się nie skusiłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Ja na pewno kupie kolejne opakowanie jak je dorwe :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Właśnie to duży plus bo większość ich produktów ma parafię a ten o dziwo jej nie ma :)

      Usuń
  22. Wygląda ciekawie, chyba się na niego skuszę :)
    Bardzo ciekawy blog, obserwuje i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe opakowanie :D w identycznym można kupić jogurty albo soczki dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na początku też pomyślałam, że jest to jakaś maseczka lub peeling, ale wcześniej go nie widziałam lub nie zwróciłam na niego uwagi :) Ale opakowanie rzeczywiście jest bardzo praktyczne, może z ciekawości go wypróbuję przez zwykłą ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo spodobało :) a jego działanie też jest świetne :)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) ale jest naprawdę dobry no i cena fajna :)

      Usuń
  26. Przyznam, że jest to dla mnie dość zaskakujący kosmetyk. Opakowanie niewątpliwie ma duży wpływ na taki odbiór.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiedziałam, że jest taki pożądany :) omijałąm dotychczas, ale wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuje i o ile oczka mnie nie myliły to tak :)

      Usuń
  29. Nie miałam go jeszcze nigdy, może gdzieś znajdę na tej promocji 5,99 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jak mi się uda dorwać go w tej cenie to kupię kilka opakowań :)

      Usuń
  30. Lekki w sam raz na lato i lubię taką saszetkową formę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dodatku można go zakręcić więc nie ma obawy o wylanie się produktu :)

      Usuń
  31. Przydałaby mi się taki kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

PROSZĘ - NIE SPAMUJ!! TRAFIĘ DO CIEBIE, TO NIE JEST MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ, JEŚLI W KOMENTARZU UMIEŚCISZ JAKIKOLWIEK LINK Z PEWNOŚCIĄ TRAFI ON DO SPAMU. JA SZANUJĘ CIEBIE, A TY USZANUJ MNIE!